Jumaat, 5 Disember 2008

Mini Reunion: Azhari Ehsan & Jamil Sien

Please be informed that the date and venue has been changed.
Date : 6 December 2008 (Saturday)
Time : 1.30 pm
Venue: Section 20, Shah Alam (near Selangor Medical Center). Look for Petronas/Maybank/Pizza Hut at Section 20. A lot of mamak restaurants and also Restoran Lenggong (famous for asam pedas) are waiting for us. Hehe makan aje yang tau... Will notify the exact place tomorrow -please call my number at 0193330512

Kepada mereka yang berdekatan, jom kita ke situ. Tak boleh nak bayangkan si Azhari dan Jamil ni macam mana rupa dia orang.

2 ulasan:

mohdkhirmatnor berkata...

Kawan2,
Salam,
Aku memang nak joint kalau boleh. Tapi oleh kerana cuti2 malaysia aku dah mula aku tak dapat nak ikut serta.
Maafkan aku Azhari dan Jamil juga kawan2 lain.Aku kalau datang suka satu famili. Nak tunjuk ini kawan2 abah masa satu sekolah dulu.
Kau org cuba bayangkan duduk KL dari 1985 baru tahu ramai kawan2 kat KL.
Usop arrange Albakaria dan Member ke Rompin. Aku lak terlepas ke Pulau Pinang 6hb ke 8hb. Lepas tu ke Pangkor 8hb ke 10hb.
12hb ke 14hb ke Kluang sekeluarga nak jumpa kau org semua.
Macam Usop kata kalau ada memang tak nak berkawan peduli apa.
Aku memang dah tak sabar jumpa kawan2.
Aku kalau berjalan suka bawa keluarga. Dah puas jalan sendiri2. Atas ,bawah, luar dalam Malaysia. Bukan bangga aku siapa. Sebenarnya aku bukan kaki jalan.
Member kata Sop cikgu Jalil tinggal kat kawasan perumahan aku!. Suprise tu. Aku cuba pergi rumah dia nanti. Maaf kalau terlupa. Lepas ni aku ke Seremban nak ambil anak no 2 d Kolej Pembntu Perubatan Seremban.

Kamisan Mat berkata...

Min dn Member,

Sampaikan salam aku pada Azhari dan Jamil. Aku kalau boleh pun nak join sama tapi tak berkesempatan, kita jumpa 13.12 nanti.