Isnin, 22 Disember 2008

Ladies Day Out

Setelah berbincang Azida sekeluarga telah sudi untuk menjadi tuan rumah bagi MG ' Ladies Day out' di rumah beliau di Serdang pada 1 Feb 2009 nanti jam 12 hingga 4 petang. Insya Allah.

Maka dengan itu kami menjemput ( mewajibkan ladies yg tinggal disekitar Lembah Kelang), dan kekawan yg berada di luar Lembah Kelang, untuk menghadiri dan memeriahkan MG ini.

Tolong panjangkan hebahan ini kepada kekawan kita yg jarang membuka blog. Kepada yang nak joint, boleh maklumkan kepada Fatimah Hashim melalui sms,atau phone call atau email atau apapun caralah. Beritau awal sikit, so senang Azida nak bajet nak masak banyak mana. .

7 ulasan:

kembara kelana berkata...

tahniah fati azida dll
semoga suksess dan menggembirakan.
aku tau aku jauh

Azida berkata...

Salam. Usop... kalau ada kelapangan .. datang le.. aku nak jamu laksa johor n nasi...(bukan le nasi putih). Kalau kau dpt dtg seronoknya...

kembara kelana berkata...

aku tau aku jauh
lagipun tu semua ladies lah azida..berilah peluang mereka jumpa dan gembira..ada ladies talk kan.. lagipun aku bimbang [ hehehehe ]

fati berkata...

Zida, dah mula dah babak 'aku tau aku jauh'. Ada sambungan tu....hhehe
Sop, suami2 kami tu kan bukan ladies,
so boleh lah joint depa tu...manalah kami ni boleh bergerak tanpa 'drebar' tu....hehee, welcome, Said pun kata nak block jadual dia kalau dah confirm tarikh tu, so dah confirm tu...

kembara kelana berkata...

terima kasih ajerlah fati..aku tau aku jauh..[ kalau di sidia ada..aku tak kira aku jauh...hehehehe]

Azida berkata...

Salam. Fati.. ada le sambungan tu... Nak bagi Usop jeles senang aje... kita akan publishkan sape yg nak dtg.. hehehehe

kembara kelana berkata...

aku tau aku jauh...aku guna teropong jer