Selasa, 2 Disember 2008

Kunjung Mengunjung

Di rumah Norsham, bersama kak Syikin, aku dan suami


Alimah dan Aku

Suami Alimah, anak lelakinya, Alimah, aku dan suami.



Anak perempuan Alimah, Alimah dan aku.


Seminggu bercuti di kampung suami. On the way balik, singgah Sungai Petani rumah adik ipar di Laguna Merbok. Suami minta no. tel Norsham, aku contact Said dan dapat no. Norsham. Rupanya dia tinggal dekat dgn rumah adik ipar aku. Kebetulan pula pada sebelah malam kak Syikin ada di rumah Norsham, jadi kami sempat berjumpa dan bersembang .

Kemudian hari ini Alimah Hassan pula mengunjungi aku di Tg Malim ni. Dia purposely datang dari Kuala Kangsar untuk menziarahi aku. Seronoknya kami bersembang, esp. hubby aku...sembang tentang fizik form 6....

9 ulasan:

kembara kelana berkata...

fatimah
sesungguhnya menjalinkan silaturahim ini amat besar maknanya dalam agama kita..semoga kau dan keluarga serta alimah dan norsyam dan kak syikin dimurahkan rezeki..

no.hj md sham ada pada md khir.

Noorsham berkata...

salam,

fati n abg. rosly...tima kacih dtg ziarah rmh saya tempoh hari...nnti dtg SP lg jgn lupa nak singgah...you guys are a great couple...always smiling n laughing at one another...

Sukimin berkata...

terima kasih fati atas entri ni. kau ni lama menyepi rupa-rupanya diam-diam ubi. hmmmm....nampak lain lak alimah tu ye ... angin kuala kangsar gamaknya. masa aku kat kuale dulu tak lak perasan dia ada kat clifford tu.

kembara kelana berkata...

salam
alimah...lama kau tak balas email aku, semoga kau gembira di KK, tapi kan mah, kat johor lagi best...betuuulll.

Azida berkata...

Salam. Min, aku nampak alimah tu sama aje macam alimah yang aku kenal dulu... Kalau OG... memang lain...

kembara kelana berkata...

azida
min tengah berborak kat terminal 3 dengan lias stone dll, pada aku semua berubah...lepas 30 tahun, aku check tadi rambut aku..uban dah banyak ler pulak..

sha'ri berkata...

usop, kau check tak spare tire kau tu... spare tire aku dah terlebih angin...saje joking je

Azida berkata...

Ada juga yang kalau banding dgn gambar lama..tak le byk beza.. masih boleh cam. nampak la muka masa muda dulu gak

Tanpa Nama berkata...


norsham ni buka alfafa group kan?