Sabtu, 6 Disember 2008

Kelas 3E1 yang masih belum dijumpai

Salam kwn2,

Tadi masa aku bercakap dgn usop dan Md. Noor pasal posting Jasminah, aku baru teringat yg utk kelas 3e1 ada tiga orang lagi yang belum dapat dijejaki atau usaha utk menjejaki mereka belum dilakukan.

Mereka itu ialah: 1)Isa Kahar-budak Muor 2)Azman Khyber-budak Batu Pahat 3)Amir golkeeper-juga budak Muor

Jadi sape2 yg mungkin ada maklumat ttg dorg ni, sila hebahkan di blog ini atau bgtau pada ejen2 secara tersembunyi supaya ajen2 perisikan dari Mi7 tersebut dpt menjalankan operasi utk menjejaki mereka.

Isa Kahar, ada kata dia keja dgn sykt saham n dlm posting pasal Dr. Md Rouse hari tu aku ada ckp yg Md. Rouse ada terjumpa dia kat Cameron Highlands dulu. Si Khyber ni plak, aku last jumpa dia kat Fosis Convention di England pada tahun 1979 atau 1980. Lps tu tak tau mana dorg ni dah. Amir plak, Mudon jer yg ada citer skit berjumpa dia satu masa dulu. So, kalau sape2 ada intel pasal dorg, tolong bgtau pada ejen2 kita ok.

4 ulasan:

Sukimin berkata...

aku rasa kamisan ni boleh tolong risik kot. dah banyak yang dia settle sebelum ni kes-kes yang kita orang buntu macam kes jasmani, rahman & jasminah.

kembara kelana berkata...

kamisan muncul sebagai agen perisik handalan dari m2..steady misan steady..hidup misan..tahniah.

rahman berkata...

Syam...Aku setuju sangat dgn comment kau..Kita kena create award le..malam tu..utk penjaring terbaik..kau kena count le sapa yg terjah paling banyak dan sapa yg terjah paling berjaya.

Kita buat announcement dan bagi dia org insentif..amacam

Noorsham berkata...

kamisan mmg sorg agen yg efektif...tup..tup..dia dah jmpa org2 yg kita ckp2 nak cari. YB plak ialah chief agency Mi7. Dia bole arah sape2 mcm dlm perempuan loklak dlm citer 007 tu...

Man, pasal award tu..takder masalah, YB bole buat announcement mlm tu. Cuma kena pikir nak bagi apa utk award tu...