Ahad, 21 Disember 2008

cadangan tubuh jawatankuasa


Aku nak ucap ribuan tahniah kepada engkau orang kerena telah merealisasikan impian semua warga batch 1978 yang lalu. moga-moga Allah sahaja yang memberi pembalasan yang setimpalnya diatas pengorbanan dan perjuangan kalian semua.

Untuk menubuhkan J/kuasa itu , aku sangat bersetuju. Ini bagi memudahkan serta melancarkan program-program yang akan datang. Aku harap ia tidak akan terhenti disini saja.Aku juga setuju J/kuasa yang engkau dah ada sekarang diteruskan agar ada kesinambungan aura yang telah tercipta.

4 ulasan:

kembara kelana berkata...

terima kasih yahya
dalam ramai ramai kawan aku, kau ada kelebihan sikit sebab kita tambah dua tahun bersama iaitu semasa di pasir panjang...jadi aku amat gembira jumpa kau..hari tu, lebih lebih lagi dah semakin warak dan hebat sekarang..aku masih mengembara mencari cari kebahgiaan abadi..semoga kau sukses selalu..
salam

sha'ri berkata...

Aku sokong untuk wujudkan JK dan kalau boleh JK sementara sedia ada diteruskan. Aku tengok Hj Yahya ni ada tokoh betul memang guru cemerlang nie. Teruskan usaha didik bangsa kita dan... kita bawa sama nama baik SainsJohor dimana kita berada... kalau boleh kat kereta/kenderaan kita ada pelekat Sajoha ...

Am berkata...

salaam Tuan Hj Yahya,

sejak bila kamu d pt raja? Tu kampong aku tu.....

Rumah Kamu d Pt Raja ke? Nnti bila balik kampong, kita boleh jumpa, insya ALLAH...

JunglePeople berkata...

Salam Tuan Hj Yahya,

Eh, kilang biskut kering yg sedaptu(yg selalu tn hj bawak ke asrama dulutu) masih operasi lg ke? Klau masih wujud, kita nak order dlam 2-3 kilo, nak bagi rasa bebudak..

Nengok foto tn hj ni ada iras2 Ahmad Tamimi Sarigarlah...